ZWROT

W ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki możesz zwrócić towar bez podawania przyczyny. W tym celu wypełnij i podpisz formularz zwrotu. Formularz wyślij na adres siedziby firmy lub drogą elektroniczną na adres: wsparcie@keemple.pl.

FORMULARZ DO POBRANIA TUTAJ

Towar wraz z wypełnionym formularzem wyślij na adres: Keemple Polska Sp. z o.o., ul. Sarmacka 12G/30, 02-972 Warszawa. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.

REKLAMACJA

Prosimy o wydrukowanie, wypełnienie formularza reklamacyjnego i odesłanie na adres siedziby firmy lub
drogą elektroniczną na adres: reklamacje@keemple.pl. Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania wypełnionego formularza. Nie wymagamy przesłania wraz z formularzem reklamacyjnym Towaru. W odpowiedzi na zgłoszoną reklamację poinformujemy o ewentualnej konieczności przesłania Towaru.

FORMULARZ DO POBRANIA TUTAJ

Przed dokonaniem zgłoszenia reklamacyjnego rekomendujemy skontaktowanie się z Biurem Obsługi Klienta (tel. +48 22 295 18 34) aby upewnić się, czy nie możemy Ci pomóc zdalnie.