Czy w sytuacji zmiany dostawcy Internetu lub routera/modemu system wymaga ponownej konfiguracji?

Po zmianie dostawcy Internetu lub routera urządzenia (bramkę, uniwersalny sterownik podczerwieni i kamerę) należy podłączyć do nowej sieci WiFi. Instruktaż dostępny jest na naszym kanale na YouTube – LINK

Czy potrzebuję wejścia LAN w swoim routerze, aby połączyć się z kontrolerem Keemple?

Nie, system Keemple może być połączony z routerem przez WiFi. W przypadku takiego połączenia sugerujemy umieszczenie kontrolera w zasięgu routera.
*Kontroler może połączyć się wyłącznie z siecią 2.4 Ghz.

Czy mogę usunąć dostęp do systemu poprzednim użytkownikom, np. lokatorom?

Tak. Jako główne konto połączone z bramką w aplikacji Keemple 2.0 można dodawać nowych użytkowników jako “Rodzina” lub “Przyjaciel” i określać zakres udostępnianych innym użytkownikom funkcji. Zapraszamy do zapoznania się z filmem instruktażowym na naszym kanale na platformie Youtube – LINK

Czy mogę zainstalować aplikację Keemple na wielu urządzeniach?

Tak, aplikacja Keemple może być zainstalowana na wielu urządzeniach (telefony, tablety). Wymagany jest system Android lub iOS.

Czy wszystkie urządzenia Keemple muszą być podłączone do prądu?

Nie, niektóre urządzenia są zasilane bateriami (m.in. czujniki drzwi i okien, termostaty, czujniki ruchu). W zależności od poboru energii żywotność baterii wynosi około 2 lat, jednak w przypadku termostatów dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania urządzeń zalecamy ich wymianę przed każdym sezonem grzewczym.

Czy mogę nagrać obraz widziany przez kamerę?

Tak, jest to możliwe. Wystarczy umieścić kartę micro SD w odpowiednim miejscu w kamerze, a następnie skonfigurować funkcję nagrywania. Można również nagrać obraz, który oglądamy “na żywo”, wtedy jest on zapisywany w pamięci naszego telefonu. Ta opcja jednak możliwa jest tylko podczas patrzenia na obraz, po wyjściu z menu urządzenia obraz przestaje być rejestrowany.

Czy aplikacja Keemple jest płatna?

Nie, można ją pobrać bezpłatnie. Aplikacja jest kompatybilna z systemem Android i iOS; może być pobierana wielokrotnie.

Czy instalacja systemu Keemple nie narusza stanu mieszkania?

Nasza instalacja jest całkowicie bezinwazyjna, nie wiercimy, nie kujemy, nie robimy dziur w ścianach, wszystkie urządzenia łączą się bezprzewodowo.

Czy mogę stworzyć własny scenariusz?

Tak, aplikacja jest stworzona w taki sposób, żeby każdy użytkownik łatwo mógł tworzyć kolejne scenariusze. W razie problemów nasi eksperci chętnie pomogą w realizacji nowego scenariusza.

Jakie okablowanie jest potrzebne do instalacji włączników światła?

Zgodnie z normą IEC 60346 wszystkie puszki elektryczne pod urządzenia Keemple muszą być wyposażone w przewód neutralny (N). Brak przewodu uniemożliwia ich instalację.

Jakie rozmiary puszek są potrzebne żeby zainstalować włączniki światła/ramki? 

Montaż włączników oświetlenia, sterowników rolet, ściemniaczy z panelem dotykowym możliwy będzie wyłącznie w puszkach elektrycznych o głębokości 60 mm. Niezbędne jest pozostawienie minimum 25 mm wolnej przestrzeni w puszcze (nie licząc przewodów).

Jakie okablowanie jest potrzebne do instalacji naszych sterowników rolet?

Tak samo jak w przypadku włączników światła, zgodnie z normą IEC 60346 wszystkie puszki elektryczne pod urządzenia Keemple muszą być wyposażone w przewód neutralny (N).

Jakie okablowanie jest potrzebne do instalacji naszych sterowników rolet?

Film z instrukcją pokazującą jakie urządzenia dobrać do planu instalacji elektrycznej znaleźć można na naszym kanale na YouTube – LINK
W przypadku jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta.

Jakie rozmiary puszek są potrzebne żeby zainstalować nasze sterowniki rolet?

W przypadku sterowników rolet  z panelem dotykowym możliwy będzie wyłącznie w puszkach elektrycznych o głębokości 60 mm. Niezbędne jest pozostawienie minimum 25 mm wolnej przestrzeni w puszcze (nie licząc przewodów).

Czy jeden sterownik rolet może obsługiwać kilka rolet?

Nie, jeden sterownik sterownik rolet może obsługiwać tylko jedną roletę.

Jaki jest zasięg urządzeń czy czujnik otwarcia będzie działał kilka pięter niżej w komórce lokatorskiej?

Zasięg sieci Z-Wave to około 15 m. Jest możliwość powiększenia zasięgu sieci bądź jej wzmocnienia poprzez dodanie urządzeń zasilanych prądem, będą to wówczas przekaźniki (repeater).

Co jeśli w mojej lokalizacji nie mogę znaleźć instalatora?

Instalatorzy mają różny, często szeroki zakres działania. Nawet jeżeli w najbliższej okolicy na mapie nie ma dostępnych Instalatorów, zachęcamy aby skontaktować się z kilkoma z tych, którzy są zlokalizowani w najmniejszej odległości od danej lokalizacji.

Czy gwarancja na urządzenia obowiązuje od daty zakupów w sklepie czy od daty instalacji przez certyfikowanego instalatora? 

Gwarancja na urządzenia obowiązuje od daty otrzymania zamówienia.

Do czego są wymagane podwójne ramki i kiedy trzeba je kupić.

Wymiar panelu długość 170 mm x szerokość 85 mm. Stosowane są w przypadku podwójnej puszki instalacyjnej, która musi mieć średnicę i głębokość 60 mm. Szczegółowy schemat dostępny jest w wymaganiach technicznych dostępnych na naszej stronie.

Czy mogą państwo obliczyć ile i jakich urządzeń jest potrzebnych w mojej inwestycji na podstawie wysłanych przeze mnie planów instalacji elektrycznej?

W celu określenia liczby potrzebnych urządzeń zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta lub kontaktu z naszymi Instalatorami.

Jaki zawór powinien mieć kaloryfer? 

Instalacja inteligentnego termostatu możliwa będzie na grzejniku zaopatrzonym w zawór RA Danfoss lub K (zawór o średnicy 30/1,5) będący w zgodzie ze specyfikacjami produktu.

Czy są urządzenia w innej kolorystyce niż biała? 

Urządzenia Keemple dostępne są w białej kolorystyce, wyjątkiem są ramki podwójne i uniwersalny sterownik podczerwieni.

Czy nasze termostaty obsługują ogrzewanie podłogowe (w tym maty grzewcze, kaloryfery podłogowe)?

Nie, nasze termostaty nie obsługują ogrzewania podłogowego.

Czy w przypadku awarii Internetu będę mógł normalnie korzystać z urządzeń takich jak włączniki?

Włączniki i termostaty działają manualnie tak jak ich klasyczne zamienniki, w związku z tym w przypadku braku dostępu do Internetu, czy też chwilowej awarii mogą być dalej włączane i wyłączane ręcznie. 

Czy mamy ramki potrójne/poczwórne?

Na chwilę obecną w naszej ofercie nie posiadamy ramek potrójnych i poczwórnych. W wymaganiach technicznych dostępnych na naszej stronie znaleźć można schemat, jak zastosować dostępne w naszej ofercie włączniki i ramki w przypadku bardziej złożonych instalacji.

W jaki sposób działa funkcja schodowa i krzyżowa w przypadku włączników smart?

Funkcja schodowa i krzyżowa ze względu na specyficzne podłączenie urządzeń wymaga montażu przez naszego Instalatora.

Jaki jest koszt uruchomienia systemu? 

Koszt instalacji systemu zależny jest od wielu czynników, w celu uzyskania indywidualnej wyceny instalacji zapraszamy do kontaktu z Instalatorami, którzy dostępni są w Państwa lokalizacji (MAPA)  lub z naszym Działem Obsługi Klienta. Korzystanie z aplikacji nie jest objęte opłatami abonamentowymi.